Usein kysyttyä

1. Miksi verkkokaupan asiakaspalveluun on pelkästään e-maili eikä lainkaan puhelinnumeroa?

Asiakaspalvelumme toimii sähköpostin  väityksellä, jotta voimme palvella asiakkaamme mahdollsiimman hyvin ajasta tai paikasta riippumatta.Vastaamme kuitenkin sähköposteihin 24h sisään, joten verkkokauppaa koskevissa asioissa meitä voi lähestyä info( at) homeandgarage

 

2. Olin tilaamassa tuotetta, ennen maksamista menin vielä kaupan sivuille katsomaan tuotetta eikä sitä enään ollut varastossa, onko tilaamani tuote siis loppunut sillä aikaa kun tein tilausta?

Verkkokauppa poistaa tuotteen aina varastosaldoista, kun se on asiakkaalla ostoskorissa. Näin ollen jos olet tilannut viimeisen kappaleen ko tuotetta, sitä ei näy kaupassa, koska se on sinulla ostoskorissa eli tee vaan tilaus loppuun saakka.

 

3. Mistä tiedän että tilaukseni on lähetetty ja miten voin seurata tilaustani?

Laitamme asiakkaalle viestin, jossa tilauksen tila: Toimitettu, kun se on lähtenyt meiltä kuljetukseen. Laitamme myös viestissä aina seurantakoodin, mikäli tuote lähetetään SmartPostina tai pakettina. Tällä koodilla voit seurata tilauksesi kulkua http://www.posti.fi/ sivuston kautta.

 

 

4. Miksi minun pitää pyytää kuitti siitä, että olen vienyt asiakaspalautuksen Itellalle?

Valitettavasti ei ole tavatonta, että Itellan toimesta asiakaspalautuslähetyksiä katoaa. Tuo kuitti on tosite siitä, että olet paketin palauttanut ja sen avulla voimme pakettia yrittää sen kadotessa jäljittää.

 

5. Millainen toimitusaika tuotteilla on?

Kaikki tuotteet löytyvät meiltä suoraan Suomen  varastosta. 95% tilauksista lähtee saman tai seuraavan arkipäivän aika