Toimitusehdot

Yleistä

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi .Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Deadsnow Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).

Tiedät pakettisi lähteneen meiltä toimitukseen, kun saat vahvistusviestin: Tilaus toimitettu.

Kaikki Deadsnow Oy:n toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä.

TOIMITUSKULUT 

Toimitus Smartpostiin 4,95€ tai nouto postista 5,95€ Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Deadsnow Oy:n kanssa.Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Ohjeiden mukaan toimittaessa palautus on maksuton. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa, jos näin ei ole emme voi palautusta huomioida. Tällöin tuote lähetetään asiakkaalle takaisin ja asiakas maksaa palautus/lähetyskulut. Huolehdithan siis, että palauttamasi tuotteet eivät ole likaisia, eläinten karvoissa tms. 

MUISTA LAITTAA PAKETIN MUKAAN AINA LÄHETEOSA/PAKKAUSLISTA, JOTTA ASIAKASPALAUTUKSESI VOIDAAN KÄSITELLÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI! Kirjaa tähän myös mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä väri tms.)

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksensa takaisin, saa hän vain tuotteiden summan rahapalautuksena. Toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle. 

Kuluttajan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@homeandgarage.fi ennen tuotteen palauttamista. 

Jos paketti painaa alle kaksi kiloa, kirjoita paketin päälle: Asiakaspalautus, Deadsnow Oy,Poste Restante,42300 Jämsänkoski

Jos paketti painaa yli kaksi kiloa, kirjoita ylläolevat tiedot paketti-korttiin, jonka saat Postista.

HUOM! Käytä siis pakettikorttia VAIN yli kahden kilon paketeissa!

MUISTA PYYTÄÄ KUITTI ASIAKASPALAUTUKSESTASI! Jos paketti katoaa matkalla niin se on sitten Postin vastuulla ja sinulla on näyttää dokumenttia asiakaspalautuksestasi.

HUOM!!!PUUTTEELLISIN TIEDOIN PALAUTETUISTA LÄHETYKSISTÄ SEKÄ NOUTAMATTOMISTA TILAUKSISTA VELOITAMME 20€ +TOIMITUSKULUN

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.